Obchodné podmienky služby Výjazd technika
- Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
- Pre zariadenia mimo záručnej lehoty alebo zariadenia bez služby servisu na mieste u zákazníka je služba Výjazd technika spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
- Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania.
- Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
- Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika.
Služba: Doprava
Popis služby | Cena bez DPH | Cena s DPH 20% |
Doprava Paušál BA, BB, KE | 30,00 € | 36,00 € |
Doprava SK | 0,80 € / km | 0,96 € / km |
Preprava kuriér | 6,00 € | 7,20 € |
Preprava Expres kuriér BA | 9,00 € | 10,80 € |
Preprava kuriér na Dobierku | 7,00 € | 8,40 € |
Balenie produktu a príprava na odoslanie*** | 2,00 € | 2,40 € |
Služba: Servisné práce
Popis služby | Cena bez DPH | Cena s DPH 20% |
Diagnostika vady zariadenia u zákazníka | 40,00 € | 48,00 € |
Diagnostika Notebooks, Tablet, PCs* | 25,00 € | 30,00 € |
Diagnostika Servers, Storage* | 40,00 € | 48,00 € |
Nadštandardný / Express servis | 20,00 € | 24,00 € |
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Servers, Workstation, Storage | 60,00 € | 72,00 € |
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Notebooks, Tablet PCs, Monitors | 45,00 € | 54,00 € |
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Other Accessories | 15,00 € | 18,00 € |
Záloha dát Notebooks, Tablets, PCs** | 40,00 € | 48,00 € |
Záloha dát Servers, Storage** | 80,00 € | 96,00 € |
Profylaktika – Notebooks, Tablets, PCs | 40,00 € | 48,00 € |
Uvedené ceny služieb sú za základnú hodinovú sadzbu. Výsledná cena sa môže líšiť v závislosti od náročnosti opravy zariadenia.
Reinštalácia OS znamená inštaláciu základného programového vybavenia a uvedenie do továrenského nastavenia výrobcu.
* Administratívne spracovanie zákazky, diagnostika vady a vypracovanie cenovej ponuky.
** Záloha dát na vyžiadanie od klienta. Servisné stredisko sa pokúsi urobiť zálohu dát, ktorá nemusí byť vzhľadom k povahe vady úspešná. V takom prípade nebude účtovaná.
*** Balenie produktu v prípade chýbajúceho alebo nevhodného obalu na prepravu kuriérom späť.