FAQ – Otázky a odpovede
Áno, pre uplatnenie reklamácie je potrebný doklad o kúpe. Nie je potrebný originál dokladu, úplne postačuje jeho fotokópia alebo scan. Dokladom o kúpe sa myslí blok z registračnej pokladne alebo faktúra. Dokladom o kúpe nie je záručný alebo dodací list.
Áno, ale len v prípade, že zariadenie spĺňa podmienky stanovené výrobcom na „servis na mieste u zákazníka“.
Pre odstránenie zariadenia z iCloud služby „Nájsť môj iPhone“ je potrebné postupovať v zmysle uvedeného postupu: https://support.apple.com/kb/PH2702?locale=sk_SK&viewlocale=sk_SK
Stav opravy vášho zariadenia je možné jednoducho overiť stlačením tlačidla „Online stav zákazky“ v pravom hornom rohu na stránke www.swissservice.sk
Áno, u nás je možné objednať originálne náhradné diely podporovaných výrobcov s výnimkou značky Apple, kde je možné dodať náhradný diel výhradne spolu so servisnou službou.
Nie, v našej spoločnosti je možné zakúpiť výhradne originálne náhradné diely zasielané výrobcom.
Kalibrácia znamená nastavenie správnej funkčnosti LCD displeja ako: jas, kontrast, citlivosť na dotyk, presnosť odozvy na dotyk … Pri kalibrácii sa zároveň kalibruje aj tlačidlo Touch ID. Bez kalibrácie LCD displeja nemusí zariadenie fungovať správne podľa prísnych parametrov výrobcu.
Iba s originálnymi náhradnými dielmi má klient istotu, že po oprave bude zariadenie pracovať správne, a zároveň zariadenie nestratí záruku ako pri použití neoriginálnych náhradných dielov a pri vykonaní neautorizovaných opráv.
Zvýhodnená „Exchange cena“ náhradného dielu znamená, že výrobca zariadenia vám poskytne za zvýhodnenú cenu náhradný diel za podmienky, že nefunkčný vymenený komponent bude po vykonaní opravy zaslaný servisným strediskom späť výrobcovi.