Objednávka prepravy kuriérom pre záručné a pozáručné reklamácie
Preprava kuriér – základné informácie
- Zdarma do servisného strediska a späť pre záručné reklamácie na značku a produkt, ktorý v rámci záručných podmienok výrobcu obsahuje službu prepravy kuriérom do servisného strediska a späť. (Služba Pick-Up and Return)
- Platená preprava na značku a produkt pre záručné a mimozáručné reklamácie, ktoré neobsahujú službu výrobcu bezplatnej prepravy.
- Limit zásielky do 15 kg, vyzdvihnutie do 2 pracovných dní prepravnou spoločnosťou (celé Slovensko).
- Pred odoslaním balíka je potrebné správne zabaliť reklamované zariadenie, aby sa zabezpečila jeho spoľahlivá preprava podľa doporučení prepravcu
- Pri nesprávnom alebo nevhodnom zabalení produktu spoločnosť SWISS spol. s r.o., a ani prepravná spoločnosť nenesie zodpovednosť za poškodenie zariadenia pri preprave.
- V prípade voľby zákazníka ponúkame i možnosť osobného odovzdania ukončenej reklamácie v mieste vybavenia reklamácie.
- SWISS spol. s r.o. si vyhradzuje právo voľby vlastného servisného strediska (Bratislava, B. Bystrica, Košice) pre vybavenie reklamácie.